"Cuando cambias la BBC (Bodas Bautizos y Comuniones) por la DDE (Divorcios, Defunciones y Entierros) es que la cosa se pone fea..."
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Reflexiones preinvernales. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Reflexiones preinvernales. Mostrar tots els missatges
25 d’octubre 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
