Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Diàlegs Satiritzants. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Diàlegs Satiritzants. Mostrar tots els missatges

16 d’abril 2007

"Diàlegs Satiritzants"

(Com a primera entrada i per situar el lector diré que aquests diàlegs són de creació pròpia i inspiració diversa: converses a cau d´orella, a crits, per telèfon, e-mail, d´escoltes al tren... i calentors pròpies de closca)
Diàleg satiritzant 1:
A- M´agradaria trobar pis prop de la facultat, d´ençà que la Renfe és Renfe haig de sortir de casa dues hores abans per poder arribar a temps i només són 15 km. de distància. Per cert, saps que el professor d´Antropologia social, aquell que va fer la conferència sobre el canvi de sexe repentí experimentat en les hormones dels homo-sapiens-malsexus pel canvi climàtic en l´Era de la Glaciació, viu en l´edifici de darrera la facultat, un piset de 80 m2 per ell sol?

B- Parlant de sexe i perversions, saps que l´altre dia quan dinava al jardí de la facultat, el petit de dins l´illa de cases vaig veure un home tot cofoi, exposant les seves picardies al sol per assecar-les, els hi ha polits i amb poc pudor.

A- En serio? Ara entenc per què diu el profe d´Antropologia social que la roba interior s´ha posat ben cara i que les puntes ben fetes ja no es troben, que la Xina ho engoleix tot... i mentre ho diu es va gratant perquè es veu que és al•lèrgic a la lycra.

Diàleg Satiritzant 2
(esperant l´ascensor i quan arriba)
A- Puges?
B- (n´examina el interior), No, gràcies
A- No esperaves per pujar?
B- Si, però és massa gran
A- Com?
B- Si, el meu pis té 5m2 i és per a mi sol, aquest trasto té 15 i per dues persones em sentiria massa violent amb tant d´espai per cobrir.
A- Cada dia hi ha més sonats, sort que jo visc al garatge de ca la iaia!.

Diàleg satiritzant 3
"D´euros i frescos.."
A. Quants diners tens?
B. No ho sé, no els compto!
A. ah no?
B. No, només els gasto!.
(bibl. filos ub 19/10/05)